piątek, 9 lipca 2010

Wakacje w pełni.....ParaglidePara jeździ....wczoraj naszym celem stało się lotnisko w Inowrocławiu. Chcieliśmy spotkać się ze znajomymi, podpatrzeć kursantów paralotniowych, Borys chciał oczywiście polatać, ale przede wszystkim chcieliśmy fajnie spędzić kolejne wakacyjne popołudnie. Na miejscu okazało się, że brać paralotniowa dzielnie ćwiczy, stawia skrzydła, holuje się, itp...itd.....Po krótkim czasie dołączyli latający ppganci. I znowu powróciło wspomnienie zeszłego lata, gdzie większość czasu spędziliśmy właśnie na tym lotnisku. Świetna atmosfera, masa ludzi, piękne widoki latających paralotni..... mój kochany tuż obok....po prostu idealne popołudnie. Z tego względu, że zawsze zostaję na ziemi więc mogę uwieczniać te wspaniałe chwile, co sprawia mi ogromną przyjemność. 
Zdjęcia do obejrzenia tutaj http://picasaweb.google.pl/sylwiasosnicka/InowroclawDziaA80710#

ALE ...... za kilka dni wyjeżdżamy w góry.....będę się szkolić......uczyć się latać...... aż strach pomyśleć...... Sama nie wiem, co mnie czeka i mimo tego, że już coś tam widziałam to i tak na samą myśl o samodzielnych krokach miękną mi kolana. Dobrze, że mam Borysa, który mnie wspiera i dopinguje.......rewelacyjny facet !!!! Nic tylko pozostaje trzymać kciuki za dobrą pogodę i udane loty! (S)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz