wtorek, 25 lutego 2014

komu paralotniowa kasa z 1% podatku za 2013 ?

   Luty powoli się kończy więc jesteśmy na półmetku okresu, w którym każdy rozlicza sprawy podatkowe za miniony rok. Jak zwykle pojawia się odwieczny problem komu mądrze przekazać 1% podatku, tak by owa kasa została zainwestowana kosmicznie lepiej niż zaplanują budżetowi spece z rządu ładując w jakieś dziwaczne pomysły. Jest kilka sensownych możliwości do których namawiam, bo najzwyczajniej warto świadomie wydać nasze podatki :
- Aeroklub Polski (szczegółowo określamy dla kogo, np Polska Kadra PPG, określony zawodnik itd, KRS 0000 122 672, dokładne info TUTAJ)
- Fundusz Wspierania Rehabilitacji Paralotniarzy (Gdyńskie Stowarzyszenie Paralotniarzy "Glide Club Gdynia, KRS 0000 155 678dokładne info TUTAJ
- zbiórka na rehabilitację Łukasza Nowakowskiego z Mazur, o którym pisałem w minionych latach (dla Łukasza Huberta Nowakowskiego, KRS 0000 272 272, dokładne info TUTAJ)
- rehabilitacja i zakup protezy ręki dla Rafała Pasińskiego, który wiosną minionego roku wleciał w druty w efekcie czego stracił lewą dłoń (Pasiński, nr 2476, KRS 0000 270 809, dokładne info TUTAJ)
- Schronisko dla bezdomnych zwierząt w Toruniu ("dla schroniska dla zwierząt, KRS 0000 028 517, dokładne info TUTAJ)

To zaledwie kilka możliwości, jednak mam nadzieję, że niezdecydowani na coś się w końcu zdecydują i będą mieli realny wpływ na dysponowanie swoimi pieniędzmi. Oczywiście możliwości jest więcej i niewykluczone, że powyższa lista będzie się powiększać. Tyle na dziś.

2 komentarze:

  1. Ja serdecznie polecam od siebie fundację L'Arche- prowadzą 5 domów w Polsce dla osób z niepełnosprawnością intelektualną. Poznałam ich bezpośrednio, więc mogę zdecydowanie stwierdzić, że robią coś wspaniałego i dają mega promyk radości i nadziei :) Więc jakby ktoś również był niezdecydowany-polecam się nimi zainteresować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja co roku oddaję mój 1% podatku na Stowarzyszenie Siemacha, naprawdę na to zasłużyli. Działają już w kilku miastach Polski, tworząc podwórka nowej generacji dla młodych ludzi, na których mogą oni poznać nowych znajomych, a także rozwijać się pod okiem profesjonalistów. Poznałam Siemachę z bliska i jestem pod ogromnym wrażeniem ich efektów i skuteczności. Warto wspierać działania młodych ludzi, a Siemacha w 100% to robi, zachęcam do odwiedzenia ich na stronie www.siemacha.org.pl lub http://jedenprocentopp.pl/ oraz do przekazywania 1% podatku :)

    OdpowiedzUsuń