Jakiś czas temu "na grupie" dyskutowano właśnie o jakości towaru tej firmy. Wyszło, że część starszych kasków napędowych NG100 ma wadę objawiającą się wyrabianiem lub pękaniem uchwytów skokowych, co jest rzeczą fundamentalną w tego typu produkcie.
Firma wyciągnęła wnioski i jakiś czas później ogłoszono akcję serwisową skierowaną do użytkowników tego typu kasków. Wystarczy zalogować się na stronie, wybrać odpowiednią usługę, a po minimum formalności kask pojedzie kurierem na bezpłatną naprawę, po czym wróci do właściciela. Szczegóły akcji TUTAJ.
Mój kask też do nich pojedzie. Choć planowałem go wysłać jesienią, gdy latanie będzie nieco mniej, to niestety musi jechać teraz. Jak na komendę po ostatnim lataniu owe mocowania pękły i latać w tym orzeszku już się nie da. A bez kasku jakoś tak nie teges, nie halo i niezdrowo.Teraz trzeba się uzbroić w cierpliwość i liczyć, że wszystko wyjdzie szybko i sprawnie, a pogoda będzie tak fajna jak ostatnio...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz