Gorący ostatnio temat systemu speeda w skrzydłach Dudek Paragliders przyniósł kolejną wiadomość. Na "grupie" pojawił się wpis o informacji serwisowej firmy który cytuję poniżej :
W związku z pojawiającymi się pytaniami odnośnie możliwości likwidacji deltki mocującej górny bloczek speeda w niektórych naszych skrzydłach, chciałbym poinformować że:
Wymiana deltki na linkę nie jest konieczna jeżeli bloczek nie wykazuje oznak zużycia a jego praca nie niszczy linki speed-systemu.
Tylko w niektórych konfiguracjach mocowania (prowadzenia linki) speed-systemu przy uprzęży, linka speed może generować moment skręcający mogący mieć wpływ na ewentualne deformowanie metalowego policzka bloczka, niszczenie linek lub blokowanie systemu.W większości przypadków standardowe mocowanie bloczka na deltce działa poprawnie przez wiele lat.
Skrzydła, w których była zastosowana deltka to: Snake, Nucleon WRC, Hadron (od 2012), Hadron Duo 34, Hadron Cabrio 34 - slalomowa wersja taśm.
Właściciele skrzydeł, chcący pozbyć się deltki mają do wyboru:
- przysłać e-mail z numerem seryjnym skrzydła oraz adresem do wysyłki linek - wysyłki realizujemy pocztą bezpłatnie
- dostarczyć do nas skrzydło na swój koszt celem wszycia tasiemki mocującej bloczek tak jak w najnowszej wersji taśm, po zabiegu skrzydło odeślemy na nasz koszt (ta wersja jest preferowana przez nas, będziemy mogli dodatkowo ocenić ogólny stan taśm, ewentualnie coś doradzić).
Uwaga! Właściciele Hadronów - wszycie tasiemki spowoduje krótszy zakres pracy speed-systemu, tak jak to było w pierwotnej wersji taśm nośnych (dołożymy starań aby to skrócenie było jak najmniejsze).
Kontakt pod adresem serwis@dudek.eu
Wysyłki skrzydła na adres:
DUDEK paragliders
ul. Leśna 5
89-200 Kowalewo gm.Szubin
Pozdrawiam
Dział Serwisu - Michał Pałka
Jak widać firma nie boi się odpowiedzialności i jest gotowa zapobiegać ew problemów w przyszłości. Jak się domyślam to były jednostkowe przypadki ale jak mówi mądre przysłowie "lepiej zapobiegać niż leczyć"....
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz